Thursday, May 20, 2010

Ta Ra Pani Mahan Chha Mero Kathmandu

कौडी नाछाडने सम्पतिको अंध भक्त बनी, पुरखाको आदर्श भूली सकेको
बिवश नारिलाई बिवाश्तामा अर्धनग्न्ना परी, कतै नारी अस्तितो बिर्सिसकेको
दुर्गन्ध, अस्व्छ र धुवा धुलो मात्र, तर पनि महान छ मेरो काठमांडू

एक छिमेकीले अर्को छिमेकी नाचिन्ने, कतै मानवता हराइ सकेको
छेउमा लडेर चीत्कार छोड़ी रोएको न सुनने, कतै करुना गुमैसकेको
कोलहल, बिय्स्त र जल झेल मात्र, तर पनि महान छ मेरो काठमांडू

राजादेखि रैत्ती सम्मलाई पौठाजोरी खेलने, कतै राष्टियता बिलाईसकेको
कृतिम आदर्शको ठूला ठूला महल ठाडाएरा, कतै सव्यता पिल्सैसकेको
रुष्ट, कष्ट र कृतिम मात्र, तर पनि महान छ मेरो काठमांडू

मठ मन्दिर प्रेम प्रेमिकाको लुकामारी खेलने बनेर, कतै मर्यादा खियाइसकेको
धार्मिक आस्ता पुंजका नदीमा मल डल समिश्रण गारी, कतै धार्मिक मह्त्व सेलैसकेको
नास्तिक, अधर्मी र अस्वच्छ मात्र, तर पनि महान छ मेरो काठमांडू

कयऔलाइ लुटी सड़कको पेटीमा पुर्याउने, कतै स्वयमबोध चिपलाई सकेको
अझै हाथमा पासो बोकी नया सिकारको खोजीमा, कतै पुरुसोततो चिपलाई सकेको
अशांति, रैप र आतताई मात्र, तर पनि महान छ मेरो काठमांडू
Share/Bookmark

0 comments:

Post a Comment