Wednesday, June 2, 2010

"आशु र मुस्कान" आधुनिक गीत संग्रह


वालापनमा मान्छे सबै थोक बन्दोंरहे छ, यही वालापानको सोख भनु अथवा साहित्य प्रतिको अप्रत्क्क्ष झुकावले मलाई मनभित्र तरंगीएका भावहरुलाइ लिपिबद्द गरी संगालने रौस चल्यो, कहिले खेतीपातीको कम गर्दा होस त कहिले वनजंगलमा घासपत गर्दा होस, ती वरिपरीका प्रकृतिसंग म धेरै नजिक हुन पुगे, यिनै मेरा साथी बने , दैनिक जीवनका क्रियाकलाप संगै वरिपरीका प्रकृतिसंगको संवादलाइ लिपिबद्द गर्दै जाने क्रममा एउटा संग्रह बन्न पुगेछ अनि आफ्नै गाऊकी एउटी दौतरी संगको माया प्रीतिमा पिरोलिदा ती पीर र भावहरु पनि यसै माझ मिसाउदा तयार भए छ "आशु र मुस्कान"

प्रियसीको वियोगमा डुबेर कही आशु झारना पुगिएछ, त कही प्रकृतिका मनहर छटासंग अट्टा हस हासो संगै मुस्कुराउन पुगिएछ/ त्येही मैले यथाथ जीवनमा भोगेका भोगाइ हो यो "आशु र मुस्कान" / यस् पुस्तक भित्रका हरेक सब्दहरुमा तपाईले मेरो जीवनमा भोगेका यथार्थ आशु र मुस्कान पाउनु हुने छ, अनुभाव गर्नुहुने छ ।

गीतका शब्दहरु ति जीवन भोगाइका क्रममा तायार भयो। अब यसलाई प्रकाशन गर्ने चुनौती भने मेरो लागी जो निम्न परिवारमा जन्म्यो र अध्यनरत थियो, दिवा सपना भयो। त्यों मेरो दिवा सपनालाइ बरिष्ठ साहित्यकार पुष्पालता आचार्यजीले पूर्ण गारीदिनु भयो मेरो गीतहरुलाइ "आशु र मुस्कान" नामक आधुनिक गीति संग्रहको रुपमा प्रकाशन गरेर उहा प्रति म जीवनभर आभारी रहने छु ।

उहा मात्र हैन, यो सफलतामा मेरा कही साथी संगीनिहरु छन, जसलाई मैले यहाँ नाम छुटाए भने यो मेरो लेखकीय अपूर्ण हुने छ। ति साथीहरु हुन् तपन बाराइली र उत्तम खडका जसले मलाई सधै साहित्य सृजनामा अभीप्रेरित गरिरहे । अनि मेरो बुबाआमा जसले म सधै ठुलो मान्छे बनेको हेर्ने सपना राखे, चेतनशील युवा परिवारका साथीहरु जो मेरो रक्तसंचार बनीरहे। अनि उनी जसको कारनले यो पुस्तक हजूर हरुको हाथमा छ।
Share/Bookmark

0 comments:

Post a Comment